baner

Tuesday, April 12, 2011

Hari Kelahiran

Asalamualaikum wbt.

Hari ni hari kelahiran blog hai bro nh....Gua masih blur bercampur ngn rasa cuak, teruja bila blog wa nh lahir..Agak payah juga utk hasilkan blog tp ada hati utk membuat ldp kepada rakan-rakan yg lain, ha ha ha....

Walauapapun gua harap blog nh akan jadi pemangkin gua utk lebih berani menerokai alam siber....'Tak mahu ketinggalan', tu motto gua terkini....Harap2 mmber2 blog lain akan guide gua, terutama utk customise template....add widget dan lain2 lagi......

Kepada pembaca2 lain harap bersabar dengan ruangan ini...Nantikan ssuatu yang baru dari gua....braderjim.....mybe gua masukkan review movie2 yg penah gua tonton n yg bakal gua tonton..cite politik (must be la) n kisah2 perjalanan hidup gua sbg manusia...Kalau ada komen mybe bole muhasabah diri sendiri....Gua open bro.....harap lebih open lagi....Tapi kalau ada yg lebe2 tu, gua hempok kang hahaha....okla...c ya all soon!!!

regards drp gua,
braderjim

2 comments: